Menu

Klanten

7N60 werkt al sinds 2006 voor detacheringsbureau Interstep. De afgelopen maanden is 7N60 aan de slag voor GreenGenius, een nieuw initiatief van Interstep. We hebben de postionering, communicatie- en social media strategie opgesteld, een message house en corporate story opgetekend, de teksten voor de nieuwe website geschreven en de website gebouwd. Daarnaast hebben we opiniestukken geschreven die geplaatst zijn in landelijke media, creëren de content voor de website en social media, en begeleiden de directeur bij optredens in de pers.

Bij GreenGenius kunnen jonge hoogopgeleide techneuten zich drie jaar lang in alle vrijheid ontwikkelen: hun talenten, ambitie en interesse ontdekken. Verder leren op die onderdelen die zij zelf interessant vinden. Bij Green Genius hoeven ze nog geen keuze te maken en kunnen zij een heel persoonlijk traject uitstippelen waarin ze gecoacht worden en kunnen kiezen uit allerlei ontwikkelmodules die hen interesseren.

7N60 schrijft voor Wärtsilä regelmatig persberichten en andere teksten. Daarnaast verzorgen wij de gehele inhoud van het in-en externe magazine WeHighlights dat twee maal per jaar verschijnt.  In 2017 neemt 7N60 twee dagen  per week het zwangerschapsverlof van de communicatiemanager waar. De nadruk van onze activiteiten ligt op het geven van strategisch advies, het briefen van externen, het schrijven van persberichten en zorgdragen dat de geplande communicatiewerkzaamheden voortgezet worden.

 

Na het samengaan van Kotug en Smit een jaar geleden, is het nu tijd geworden voor een herijking van de communicatie voor de nieuw ontstane sleepdienst. 7N60 stelt het message house en de corporate story van Kotug Smit op.

Hiervoor worden een aantal interviews afgenomen met medewerkers, klanten en partners. Daarnaast zullen we de bestaande communicatiematerialen analyseren.

Kotug Smit is actief in twaalf Europese havens en verzorgt onder andere 80 procent van de sleepdiensten in de Rotterdamse haven.

De wereld van kwekers en tuinders is veranderd van een aanbod gestuurde markt naar een vraaggestuurde markt. Dat betekent een grote omwenteling in de bedrijfsvoering van tuinders. Abflexkracht gaat tuinders nu bijstaan met het Groene Service Pakket: adviseurs op het gebied van marketing/communicatie, financiële planning, capaciteitsplanning en meer.

En 7N60? Die zorgt er sinds medio 2016 in de eerste plaats voor dat deze nieuwe propositie bij de leden en klanten (en potentiële leden en klanten) bekend wordt. Daarnaast creëren wij voortdurende de content voor de social media van abflexkracht en begeleiden wij op communicatiegebied de nieuwe directeur die begin 2017 met ‘zijn poten in de klei is komen te staan’.

 

Tot voor kort wisten we nog niet waar H2S voor stond: waterstofsulfide, zo blijkt. Dat weten we nu 7N60 aan de slag is gegaan voor Paqell. Een joint venture van Shell en Paques. Zij ontwikkelen en bouwen wereldwijd installaties voor raffinaderijen die H2S willen verwijderen uit zuur gas. Dat noemen ze ontzwavelen. Want de S in H2S staat voor zwavel. Paqell doet dit met behulp van bacteriën, een milieuvriendelijke manier.

Het scheikundige proces is voor scheikundigen uiteraard prima te volgen. Maar beslissers binnen raffinaderijen bijvoorbeeld zijn niet altijd scheikundigen. Bovendien staat Paqell voor meer dan hun ontzwavelingsproces waarmee ze de afgelopen jaren aan de weg hebben getimmerd. Tijd om de communicatie weer eens goed onder het microscoop te leggen. En te kijken hoe de verschillende doelgroepen het beste kunnen worden aangesproken.

 

 

logo-zalando

7N60 is sinds maart 2015 het corporate PR bureau voor Zalando in Nederland. Onze werkzaamheden zijn het proactief zoeken naar PR mogelijkheden, vragen van journalisten te beantwoorden, persreizen te begeleiden en het Benelux team waar mogelijk te ondersteunen op het gebied van PR en communicatie. Daarnaast begeleiden we de Nederlandse directeur bij optredens in het openbaar en bereiden we haar ook gedegen hierop voor. Zalando is dé fashion webshop in Europa.

7N60 helpt talentvolle mensen van Greenchoice verder te laten groeien en bloeien. 

7N60 helpt GreenChoice sinds 2012 (voorheen KiesZon) commercieel te groeien door niet alleen de commerciële vaardigheden van de stafmedewerkers te ontwikkelen.  Nee, groei vraagt om meer dan dat. 7N60 kiest ervoor om te ontwikkelen in het verlengde van de persoon zelf, wat bij hem of haar past. Dan voelt het gedrag dat nodig is om betere resultaten te halen namelijk comfortabel en niet alsof je met links moet schrijven terwijl je rechtshandig bent. 

Tot slot speelt de omgeving een rol. Wanneer die niet ondersteunend is dan kun je nog met zoveel passie bepaalde zaken willen oppakken maar dat word je dan niet gemakkelijk gemaakt. 7N60 begeleidt daarom leidinggevende en managers om de gewenste ontwikkeling te kunnen borgen in de organisatie en medewerkers in hun ontwikkeling op een zinvolle manier te coachen en begeleiden.

Greenchoice ontwikkelt, investeert in en exploiteert ondermeer in zonnestroomprojecten en streeft ernaar het beste zonnestroombedrijf van Nederland te zijn.

 

7N60 is ruim 6 jaar verantwoordelijk geweest voor de gehele communicatiestrategie en uitvoering van Bugaboo. Interne communicatie in een hard groeiende organisatie; communicatiemiddelen voor retailers en distributeurs. De wereldwijde PR-strategie waarbij ook een achttal PR-bureau’s in Europa en de VS werden aangestuurd. Begeleiding van de directie bij persoptredens in de wereld. En niet te vergeten crisiscommunicatie.

In recente jaren heeft 7N60 ook een personal branding traject verzorgd.

logo-schoevers

Sinds 2010 is 7N60 het PR- en communicatiebureau voor Schoevers. We zijn verantwoordelijk voor het PR-beleid, het vertalen van de marketingstrategie naar communicatie en PR, het schrijven van de teksten voor de website, maken filmpjes en videoverslagen voor online gebruik, zijn lid van het kernteam bij de herijking van de nieuwe onderwijsvisie, verantwoordelijk voor de social media kanalen van Schoevers en ondersteunen de directie bij crisiscommunicatie. Schoevers is al 103 jaar hét particuliere opleidingsinstituut in Nederland voor management ondersteuners.

 

Alfen is toonaangevend producent en ontwikkelaar van onder andere transformatorstations, laadpalen voor elektrische auto’s en timmert aan de weg met batterijopslag.  Alfen leidt de  huidige energietransitie.

7N60 verzorgt de communicatie- en PR-strategie en voert deze ook uit. Daarnaast is 7N60 verantwoordelijk voor alle content op de social media van Alfen.

7N60 heeft de gehele communicatie verzorgd van TEDxHilversum 2016 in Gooiland in Hilversum. Daarnaast interviewde 7N60 op het podium Mohammed El Bachiri in het Frans na afloop van zijn bijzonder ontroerende en inspirerende TEDtalk.

 

Het was al jarenlang onze droom om voor Patagonia aan de slag te mogen als PR bureau in de Benelux. We hebben geduldig (nou ja, ehhhh geduldig) onze kans afgewacht en in 2011 was het zover. Dit merk dat duurzaam en milieuvriendelijk produceren en ondernemen heeft uitgevonden eind jaren 60, een echte innovatieve leider is met een grensverleggende visie, is voor 7N60 een bron van inspiratie en van professionele blijdschap om uit te mogen dragen. 

7N60 is van oudsher sterk in PR voor outdoor brands die het verschil willen maken. Houdini is zo’n merk. Toonaangevend op het gebied van duurzaam produceren. Prachtige en functionele outdoorkleding. Het eerste outdoormerk bovendien waar je een ski-outfit kunt huren. Hoe gaaf is dat. 7N60 verzorgde de PR voor Houdini in de Benelux en verzorgde alle perscontacten op beurzen als ISPO en OutDoor in Friedrichshafen.

 

Cosmo biedt praktijkgerichte hospitality opleidingen, stages en (bij)banen. Tijdens de opleiding staan naast vakken als taal, rekenen, sport en dans ook het leren beheersen van vaardigheden voor de toekomst centraal. Denk aan vakken zoals samenwerken, empathie tonen, oplossend vermogen, creativiteit en het toepassen van technologie en social media.

7N60 helpt Cosmo sinds 2008 te commercieel te groeien door niet alleen de commerciële vaardigheden van de stafmedewerkers te ontwikkelen.  Nee, groei vraagt om meer dan dat. 7N60 kiest ervoor om te ontwikkelen in het verlengde van de persoon zelf, wat bij hem of haar past. Dan voelt het gedrag dat nodig is om betere resultaten te halen namelijk comfortabel en niet alsof je met links moet schrijven terwijl je rechtshandig bent. 

Tot slot speelt de omgeving een rol. Wanneer die niet ondersteunend is dan kun je nog met zoveel passie bepaalde zaken willen oppakken maar dat word je dan niet gemakkelijk gemaakt. 7N60 begeleidt daarom leidinggevende en managers om de gewenste ontwikkeling te kunnen borgen in de organisatie en medewerkers in hun ontwikkeling op een zinvolle manier te coachen en begeleiden.

logo-knvb

7N60 heeft de KNVB een aantal jaren geholpen met PR rond het vrouwenvoetbal. Het idee was om meisjes te bereiken (en hun moeders, omdat deze doorgaans liever hebben dat hun dochters gaan hockeyen of dansen). De KNVB is uiteraard sterk in contacten in sport- en voetbalmedia, maar schakelde 7N60 in om meisjes- en vrouwenvoetbal met andere invalshoeken in de bladen te krijgen. Geholpen door de fantastische prestaties van het Nederlands dameselftal, de komst van de Eredivisie voor vrouwenelftallen en de meiden van het Talent team in Amsterdam, was het creëren van kansen in media eigenlijk een eitje voor ons.

De Agile Kantoorinrichters is een initiatief van Westra ETC. Zij hebben van Agile kantoorinrichting hun expertise gemaakt en timmeren hard aan de weg aangezien het Agile werken een grote vlucht neemt in vele organisaties. 7N60 helpt de Agile Kantoorinrichters met de communicatie- en pr strategie en verzorgt content voor de social media.

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!