Menu

Het team

HET 7N60 C0MMUNICATIE TEAM

0PRICHTER & PARTNER | JA, UIT 1967

DAMARIS BEEMS

Motto: Echtheid, daar gaat het om. Dat maakt alles en iedereen meer waard.

Echtheid, daar gaat het om. Dan wordt alles en iedereen meer waard. Vanuit de overtuiging dat je alles beter overziet als je het in het grotere geheel plaatst. En het impliciete expliciet maken als communicatie pro. Verbindster pur sang en niet bang om haar gefundeerde mening te geven, daarvoor wordt ze immers als communicatie pro ingehuurd. Wereldburger. Nieuwsgierig geboren. Altijd vragen stellen. Scherp ook. De dingen van zoveel mogelijk kanten bekijken. Hekel aan zeuren.  Sparringspartner van CEO’s, maar ook met de poten in de klei verhalen pitchen bij journalisten.

Altijd op hoge hakken, met gelakte nagels en rode lippen. Speciale interesse voor de positie van (top) vrouwen in de samenleving.

Facebook Twitter LinkedIn Instagramdamaris@1967ers.nl

PARTNER | NEE, UIT 1968 (een stuk jonger dus)

JORIS VAN ROESSEL

Motto: Jazeker, als ik waarde kan toevoegen

Dit is de perfecte houding. Bekijk hoe jouw dienst het leven van je klant beter maakt. Als je niet gelooft dat jij het leven van je klant kunt verbeteren, ga dan vooral iets doen waar je wel waarde kunt toevoegen. Of bekijk het nog ruimer: hoe maak ik het verschil in het grotere geheel? Hoe zinvol ben ik bezig?

Het gaat mij niet alleen om waarde toevoegen voor de klant, het gaat uiteindelijk ook om eigenwaarde. Die vormt zelfs de basis van waaruit je opereert. Vanuit eigenwaarde kun je het meest waardevol zijn voor de klant. En zal de klant jou dus ook op waarde schatten. Dan is de cirkel rond. In mijn gehele loopbaan is dit de rode draad. Als sparringpartner voor CEO’s, maar ook in de dagelijkse projecten en werkzaamheden. Altijd op het snijvlak van Sales, Marketing en Communicatie. Die werelden zijn nauw met elkaar verweven. Dat zie ik nu ook als partner bij 7N60 Communicatie waar die werelden nadrukkelijk samenkomen.

Facebook LinkedIn joris@1967ers.nl

DE KANTOORHOND

CHARLIE

Charlie sleept graag met andermans tassen, eet oud papier, pakt zelf vast de jas en de riem als hij naar buiten wil, gaat klieren tijdens onze lunch omdat hij geen aandacht krijgt. Maar verder haalt hij het beste in iedereen naar boven. Mens en hond. Hands down.

 

SCHRIJFWONDER | BIJNA GOED, UIT 1973

INGEBORG VAN LIESHOUT

Motto: zo lang je zelf geïnteresseerd blijft, vergroot je de kans dat een ander dat ook is.

 “Jij denkt er altijd anders over dan de rest,” is wat ik vaak te horen krijg. Dat kun je als een ontmoediging opvatten, ik heb er mijn werk van gemaakt. De vraag achter de vraag zoeken, de dingen van meerdere kanten belichten, als het lukt een probleem omdenken. Wat mij heeft geholpen is mijn werk niet te beschouwen als een te vervullen opdracht maar je af te vragen waarom men iets wil, en wat je zelf zou doen om dat doel te bereiken. Dat alles gebeurt met de soms voor anderen verbazende uber-logica en zorgvuldigheid van een ingenieur.

 

Onafhankelijk contentmaker met architectuur en design als focus, blogger en vlogger over alles design en technologie, en wat me verder opvalt. Trekt alle laatjes open. Een hart voor duurzaamheid maar vooral vanwege de veranderingen en kansen die het met zich mee brengt.

Altijd op vakantie. Woonbootbewoner, SUP instructeur, ingenieur en designfreak.

DIGITAAL EN ONLINE WONDER | JA, VERUIT DE JONGSTE BIJ ONS – SHHHT UIT 1985

BART FELLINGER 

Motto: Je bent wat je herhaaldelijk doet. Voeg waarde toe, wees waardevol.

Aristoteles zei ooit ‘good is the aim of all action’ en wie ben ik om aan de vader van alle filosofie te twijfelen? Ik geloof echt dat alle acties beginnen met goede intenties. Dat ieder bedrijf gestart is met de gedachte om de wereld een stukje beter te maken. Maar wat als de resultaten tegenvallen of geld en ambitie zand in de ogen strooien? Dan presenteert zich de kans om jezelf te ontwikkelen tot de persoon die iedereen diep van binnen wilt zijn. Een goed mens. Een waardevol persoon.
Ik word enthousiast van initiatieven waar waarde toevoegen voorop staat en commercieel succes daar een gevolg van mag zijn. Dit dwingt namelijk tot het stellen van de juiste vragen: waar heeft onze doelgroep echt behoefte aan en hoe kunnen wij deze behoefte zo goed mogelijk vervullen? Niet als verkooppraatje, maar om ons hoekje van de wereld een stukje mooier te maken. We leven in een tijd waarin we met (online) data veel inzicht krijgen in de wensen en uitdagingen van onze klanten. Er zijn tal van communicatiekanalen beschikbaar om onze boodschap direct af te leveren en zo (letterlijk) feedback te verzamelen. Laten we deze mogelijkheden benutten en samen iets neerzetten waar we trots op zijn! 

Facebook Twitter LinkedIn Instagramdamaris@1967ers.nl

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!