Menu

Wat wij doen

WAT D0ET 7N60 C0MMUNICATIE

Communicatie die recht doet aan de organisatie, de dienst, het product, de doelgroep én de mens.

Het management, de directie strategisch bijstaan op het gebied van communicatie. Ook tijdens crises. We schromen niet om onze kennis en ervaring te delen en daarmee ook onze visie te geven. Daar heb je tenminste wat aan als klant. En ondertussen beleven we veel plezier aan de uitvoering van communicatieplannen. Het resultaat telt. We voelen ons betrokken bij de organisaties en de mensen met wie we samenwerken. Dat geldt zeker ook bij onze Personal Branding en Coaching trajecten. Dat vind je bij 7N60. Alweer sinds 2001.

Onze filosofie is om te starten vanuit het opstellen van de kernboodschappen van een organisatie. Deze verwoorden de identiteit en het kompas van een bedrijf. Onze externe ogen zien duidelijker de rode draad, herkennen de blinde vlekken, worden niet vertroebeld door de dingen die niet helemaal goed gaan. Kortom, wij zien heel helder waarom de organisatie er toe doet en voor wie. De kernboodschappen vormen de basis, de houding voor alle communicatie. En dit met een lange houdbaarheidsdatum. Je kunt er jaren mee vooruit. Gebruik de slider hieronder om meer te weten te komen over onze specialismen.

Personal branding en coaching

Je bent meer dan je werk, je huidige baan. Je neemt jezelf mee, de ervaringen die je misschien opdeed als kind, keuze voor je studie, thema’s die je belangrijk vindt in het leven, inspirators, ‘life changing moments’ in je werkend leven. Hoe ouder je wordt, hoe minder je cv er toe doet. Het gaat meer om wie jij bent, jouw persoonlijkheid. In een personal branding en coaching traject brengen we dit allemaal samen in jouw verhaal, jouw kompas. Een verhaal met jouw kernboodschappen dat je kunt gebruiken op verschillende ‘podia’: intern, in zakelijke gesprekken, sollicitaties, tijdens het netwerken, in interviews of bij het kiezen van congressen waar je wilt spreken.

Wil je meer weten? Kijk dan op onze ‘Personal Branding’ pagina.

 

Strategische communicatie

In onze strategische communicatietrajecten gaan we altijd uit van de kernboodschappen van een organisatie. Die stellen we op na 10-15 diepte interviews. Deze kernboodschappen verwoorden de identiteit, het kompas van het bedrijf. Het biedt houvast voor alle communicatie: intern, sales, extern. Ons uitgangspunt is nadrukkelijk dat het de business moet versterken. Het moet tot meer omzet leiden.

Waarom moeten zij naar jouw organisatie komen? Waar maken jullie het verschil? Hoe verwoord je jullie vakmanschap, de expertise, de kwaliteit of het briljante idee. Op een manier die geloofwaardig is en die comfortabel voelt. En hoe gebruik je die kernboodschappen in een LinkedIn post, een lezing, een offerte of een salespitch?

Mediatrainingen

Ondanks de vragen, ondanks een camera en ondanks de tijdsdruk toch je verhaal voor het voetlicht kunnen brengen. Dat is voor de meeste mensen een beproeving. Tijdens een mediatraining trainen we woordvoerders, directeuren en CEO’s, maar ook bijvoorbeeld documentairemaaksters die plotseling bij Pauw aan tafel mogen schuiven. Hoe vertel je jouw verhaal op de beste manier? Hoe blijf je sympathiek overkomen ondanks de druk? Met onze jarenlange ervaring in de journalistiek (kranten, radio en TV) én binnen (grote) corporate bedrijven weten we hoe het voor beide kanten werkt. Als woordvoerders in crises (en in goede tijden) hakken we zelf ook regelmatig met het bijltje voor onze klanten. We weten dus waar we het over hebben.

 

Crisiscommunicatie en management

Een recall die op de loer ligt, dreigend faillissement, negatieve publiciteit, reputatieschade. Het is de nachtmerrie van elke organisatie. Het klinkt misschien raar, maar óns hart gaat dan sneller kloppen. Omdat we dan het verschil kunnen maken. De rust terug kunnen brengen en aan ‘damage control’ kunnen gaan doen.

Copywriting

Als oud-journalist doe je toch niets liever dan mooie verhalen optekenen die graag worden gelezen. Dat doen we dus nog altijd heel graag. Of het nou gaat om ghost writing voor een CEO; relevante en interessante content vinden binnen een organisatie, het optekenen en delen op verschillende relevante kanalen; schrijven van papers en andere content voor b2b-kanalen; schrijven van teksten voor websites en social media; journalistieke producties. We draaien er onze hand niet voor om.

Mediaproducties

De laatste jaren is het steeds belangrijker geworden om heel gericht je doelgroep te bereiken. Hoe gerichter hoe beter. Hoe specifieker en inhoudelijker, hoe interessanter die doelgroep de informatie opneemt. We maken papers, tijdschriften, kranten, e-zines, portals en websites bijvoorbeeld waarmee we bepaalde doelgroepen succesvol bereiken en bedienen namens onze klanten.

Onze Academy's

Dan heb je je kernboodschappen op orde en dan? Hoe verwerk je die in offertes, in een mail, een pitch, een presentatie? Op een manier die bij jou en jouw functie past? Waar jij je comfortabel bij voelt.

Wij bieden een in-house Writers Academy en Presentatie/Pitch Academy, waarbij we leren de kernboodschappen heel praktisch te vertalen naar dagelijkse werksituaties. Onze Academy’s geven we in de vorm van workshops, variërend van 1 tot 4 dagdelen. En die swingen de pan uit. Dat is beloofd.

Wil je meer weten over onze Academy’s. Kijk dan op onze Academy pagina op deze site.

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!